søndag den 30. december 2007

Billigt golfudstyr – Spar flere 1000 kroner

Er du som jeg også bidt af en gal golfkølle, ved du allerede at golf koster penge. Jeg sidder vær eneste vinter og savler over de mange nye golfprodukter i de kulørte magasiner vi begaves med op til julen. Men desværre er det ofte alt alt for dyrt at købe golfudstyr i Danmark, så jeg gik på jagt efter et sted at købe billigt golfudstyr.

Jeg vidste at golfudstyr er meget billigere i USA, men fragten plus told og moms æder rabatten op, og gør at der ikke er meget at spare på golf i USA.

Dernæst kiggede jeg mod Europa. Mit valg fald på England, da det viste sig at det var her man kunne købe det billigste golfudstyr. Ved at shoppe efter golf i England, er det rigtig mange penge at sparre.

Et eksempel på de gode priser på golfudstyr i England: Jeg var på jagt efter en billig Callaway FT-i driver, i Danmark er listeprisen på 4.700,99.- dkk, men med lidt helt kan den fås til omkring de 4.000.-

Jeg fandt Callaway FT-i driveren i en engelsk online golfbutik (denne her) til bare 199£, fragten er et fast beløb på bare 10£. I alt fik jeg en billig Callaway driver til bare 1.644.- dkk. Jeg sparrede altså godt 3000.- dkk ved at købe min golfkølle i England.

Da fragten er et fast beløb købte jeg også et par kasser billige golfbolde da jeg nu var i gang. Jeg valgte at investere i Titleist Pro V1, efter min mening den bedste golfbold der kan købes for penge. I Danmark koster en kasse ca. 500.- dkk, i England slap jeg med 264.- dkk.

Jeg modtog mit golfudstyr efter fire dage, så heller ikke leveringstiden er der noget at sætte en finger på.

Den butik hvor jeg handlede bære det lidt misvisende navn Americangolf, men er ikke desto mindre Europas største, og billigste golfbutik.

Tryk her for at besøge americangolf.co.uk >>

Ingen kommentarer: