lørdag den 15. marts 2008

Sådan får du fat i en billig Tennisketcher


Som du nok har regnet ud spiller jeg en del golf, men da det danske vejr desværre ikke altid indbyder til udendøres aktiviteter spiller jeg her i "regn tiden" også lidt tennis.

Selv om jeg gerne betaler for kvalitet, er jeg for nærrig til at betale hvad de danske butikker kræver for en kvalitets tennisketcher, så jeg gik endnu engang på jagt på Internettet.

Jeg havde på forhold lagt mig fast på at det skulle være en Wilson K SIX-ONE og jeg vil altså ikke betale de min 1.600,- DKK jeg ville blive afkrævet hvis jeg skulle købe den her i landet. Som så mange gange før førte min søgen mig til en engelsk online butik. Her kunne jeg få min billige tennisketcher til bare 1.325,- så den blive "lagt i kurven"

Tre arbejdsdage + en weekend senere ankom posten med min tennisketcher. Fragten er et fast beløb på 10 £, det dækker hele ordren op til 31 kg, så det kan være en god ide at bestille lidt ekstra udstyr når man er i gang, jeg valgte fx at købe et par billige tennisbolde.

Butikkens Navn er Millet Sports og udover en billige tennisketcher kan du købe meget andet sportsudstyr.

Gå til Millet Sports>>

Ingen kommentarer: