torsdag den 26. juni 2008

Udenlandske Magasiner

Jeg er en af de mange der ynder at læse udenlandske magasiner og blade. Ikke kun fordi der er et større udvalg, men også fordi jeg ganske enkelt syntes at kvaliteten af de udenlandske magasiner er højere end de danske.

Hvis man går i kiosken og køber udenlandske blade og magasiner, koster de næsten altid kassen. Men vælger man at bestille dem på en engelsk internetside, og få bladene leveret hver måned er der mange penge at spare.

Jeg skifter lidt mellem de forskellige udenlandske magasiner, men blandt de ”sikre” her i husstanden er de to du kan se nedenfor.

Jeg kan godt lide Tv-programmet Top Gear, jeg elske det også den engelske papir udgave. Her er plads til alle de detaljer der ikke altid finder vej til tv-skærmen. Top Gear er på engang både underholdende og informativt, og den velkendte stil du kender fra tv præger også magasinet.

Top Gear udkommer månedligt, og sproget er engelsk. Prisen for Top Gear er blot 62,- Dkk pr. magasin, hvilket er langt under normal butikspris. Du kan tegne et års abonnent (12 numre) på Top Gear for her>>

Er du selv eller måske din kone ellerkæreste mere til international mode, er der et magasin du ikke bør gå glip af. British Vogue er den ideelle gave til en du holder af, men også perfekt hvis du bare vil forkæle dig selv. I Vogue finder du inspiration til din egen stil, samt gode råd om skønhed, sundhed og livsstil.

Prisen for Vogue er blot 55,- Dkk pr. magasin, hvilket er langt under normal butikspris. Du kan bestille British Vogue magasinet her>>

Jeg køber næsten alle mine udenlandske blade på den engelske side Magscriber, her er pris og service i top så jeg tøver ikke med at anbefale dem til andre.

Hos Magscriber finder du et stort udvalg af udenlandske magasiner, så der er helt sikkert også noget for dig. Selve abonnementet fungerer præcist som du kender det fra Danmark, men du sparrer du op til 70 %!!

Tryk her for at gå til Magscriber>>

Ingen kommentarer: