torsdag den 18. juni 2015

Sjove klip og nyheder helt gratis

Da jeg her til morgen åbnede min Facebook var det første jeg fik øje på et link til en ny side med videoer. Det i sig selv er måske ikke super ophidsende, men siden som i øvrigt hedder TalkAbout er en samling af kuraterede indlæg fra hjemmesiden med samme navn:

TalkAbout - Det der snakkes om på nettet

Der er tale om en genfortolkning af det kendte videosite, og i stedet for en endeløs strøm af klip med kattekillinger og unge mænd der kommer til skade, finder man her kvalitets historier ledsaget af tekster med tanker og små anekdoter.

Siden er let at finde rundt på, og skulle man falde over en artikel der vækker særlig interesse, er det let at dele den med familie eller venner på facebook.

Sider man i venteværelset ved lægen, er det også let at bruge sin mobiltelefon til at tilgå siden. Tekst stykkerne gør, at man kvikt kan vurderer om det er videofilm man skal se når man kommer hjem til privaten.

Siden er helt gratis og er ikke overbegroet med generende reklamer. Har du brug for et smil i hverdagen vil jeg give talkabout.dk min kraftigste anbefaling.

Ingen kommentarer: